فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

محبوبه رمضانی، از مادران دادخواه آبان ۹۸، به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شد!



پیمان قلی‌پور، برادر بیگمان قالی پور یکشنبه ۲۶ تیرماه از طریق اکانت اینستاگرام خود این خبر را اعلام کرد و گفت احتمالا حکم مادرش مربوط به کمپین اعتراض به حجاب اجباری در ۲۱ تیرماه بوده است.

آقای قلی‌پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «اینکه مادرم را دقیقاً یک روز قبل از این کمپین دستگیر شد، می‌تواند موضوعیت داشته باشد و به نظر می‌رسد در آن روز بالاخره بهانه‌ای را که مدت‌ها دنبال آن بودند، پیدا کردند».

او در بخشی دیگر از نوشته‌اش تنها «کت و شلوار» جنایتکارانه مادرش را توصیف کرده و می‌گوید: بیشترین دلیلی که باعث می‌شود این‌ها از او مادرش بترسند این است که حقیقت را فریاد می‌زند. از او می‌ترسند چون عکس پژمان را یک دقیقه زمین نمی‌گذارد.”

روز دوشنبه ۲۰ تیرماه همزمان با یورش نیروهای امنیتی به منازل آنان، تعدادی از قربانیان آبان ۹۸ بازداشت شدند.

دلیل دستگیری و اتهامات آنها به طور رسمی اعلام نشده است، اما خبرگزاری فارس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به این موج دستگیری ها به نقل از یک «منبع آگاه» از دستگیری اعضای ۹۸ خبر داده است. خانواده‌های درخواست‌کننده برای ایجاد آشفتگی و ناامنی در کشور از یک پیوند مالی خارجی پول دریافت کردند.

تاکنون از وضعیت سایر بازداشت شدگان از اعضای خانواده دادخواه و احتمال صدور حکم برای آنها اطلاعی دریافت نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد