فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

افزایش نگران‌کننده مراجعین مشکوک کرونایی به مراکز درمانی


مراکز درمانی

حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا از افزایش نگران‌کننده تعداد بیماران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی خبر داد.

دکتر جماعتی اعلام کرد در هفته‌های اخیر تعداد مراجعه بیماران مبتلا به ویروس کرونا به مراکز درمانی در شهرهای ایران افزایش شش برابری داشته است.

وی توضیح داد: «عداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور که به صورت سرپایی مراجعه می‌کنند نسبت به هفته قبل تقریبا دو برابر و نسبت به چندین هفته قبل حدود شش برابر بیشتر شده است».

دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا: «با توجه به این که تعداد موارد بستری نیز بیش از ۱.۶ برابر افزایش داشته است، در نتیجه تعداد مرگ و میرهای روزانه هم دورقمی شده است و پیش‌بینی می کنم که این روند تا حدود سه هفته آینده ادامه داشته باشد».

مسئولان وزارت بهداشت جمهوری اسلامی از افزایش ابتلای کودکان به کرونا خبر داده بودند و در هفته‌های اخیر از افزایش تعداد مبتلایان و جان‌باختگان به این ویروس در کشور ابراز نگرانی کرده بودند.

وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه ای از فوت ۲۹ نفر بر اثر کرونا و ۷۹۱۵ مورد جدید ابتلا به این ویروس و ۱۱۹۸ بیمار به دلیل وخامت وضعیت سلامت در بیمارستان ها بستری شده است.

اما برخی از پزشکان با رد کردن صحت آمار و ارقام اعلامیه وزارت بهداشت، تعداد واقعی مبتلایان را بسیار بیشتر از رقم اعلام شده، اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد