فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

مالک باشگاه بدنسازی جنجالی: «معاندان نظام از آمدن چهره‌های بین‌المللی به ایران عصبانی‌اند»

باشگاه بدنسازی
مالک باشگاه بدنسازی جنجالی؛ معاندان نظام از آمدن چهره‌های بین‌المللی به ایران عصبانی‌اند!

مالک باشگاه بدنسازی جنجالی؛ تعدادی از افراد خارج‌نشین معاند نظام از اینکه چهره‌های بین‌المللی به ایران آمدند و نشان دادیم چه امنیتی در کشور داریم، نارحت و عصبانی‌اند.

سپهر تاروردیان مالک یک باشگاه بدنسازی لوکس در شمال تهران اعلام کرد که ۳۲۰ و ۱۶۰ میلیون تومان در این باشگاه دروغ است، و گفت: تعدادی از افراد خارج‌نشین معاند نظام از اینکه چهره‌های بین‌المللی به ایران آمدند و نشان دادیم چه امنیتی در کشور داریم، نارحت و عصبانی‌اند.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که افتتاح باشگاه خصوصی بدنسازی در تهران غیرقانونی است.

اداره کل ورزش تهران می گوید افتتاح باشگاه متا صرفا فضای رسانه ای و تبلیغاتی است و این باشگاه هنوز مجوز فعالیت نگرفته است.

برخی گزارش ها حاکی از پلمپ شدن این باشگاه است.

چند روز پیش یک باشگاه خصوصی بدنسازی در خیابان فرشته تهران با حضور بسیاری از ورزشکاران مشهور اروپایی افتتاح شد.

این باشگاه بدنسازی سوپرلاکچری در طبقه نهم یک مجتمع تجاری در خیابان فرشته تهران واقع شده است.

از مدیران و سرمایه گذاران این باشگاه خصوصی و نحوه اخذ مجوز افتتاح آن گزارشی در دست نیست.

توقیف نفت‌کش روسی حامل نفت ایران در آب‌های یونان!

نفت‌کش
جزئیات توقیف نفت‌کش روسی "حامل نفت ایران" در آب‌های یونان!

توقیف نفت‌کش روسی “حامل نفت ایران” در آب‌های یونان؛ گارد ساحلی یونان روز سه شنبه اعلام کرد که در راستای تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو به دلیل تهاجم نظامی این کشور به اوکراین، یک نفتکش روسی را در نزدیکی جزیره اویا توقیف کرده است.

ایالات متحده از این اقدام استقبال کرد و گفت نفتکش روسی حامل نفت خام ایران بود. و اتحادیه اروپا در اوایل این ماه تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه برای مقابله با«عملیات نظامی ویژه» وضع کرد و مانع از ورود کشتی‌های روسی به بنادر اتحادیه اروپا شود.

به گزارش رویترز، نفتکش با پرچم روسیه با ۱۹ خدمه در نزدیکی کاریستوس در سواحل جنوبی اویا توقیف شد.

سفارت روسیه در آتن، پایتخت یونان در توییتر نوشت که در حال بررسی این حادثه است و با مقامات یونانی در تماس است.

یک مقام وزارت کشتیرانی یونان گفت: این نفتکش در راستای تحریم های اتحادیه اروپا توقیف شده است. در حالی که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت واشنگتن از تلاش های یونان برای اعمال تحریم ها در پاسخ به “حمله وحشیانه و بی دلیل روسیه به اوکراین” استقبال می کند.

وی افزود: ما از گزارش‌هایی مطلع هستیم که نفتکش حامل نفت خام ایران بوده است. با این حال، این مقام آمریکایی در مورد این گزارش ها و چگونگی راستی آزمایی آنها توضیح بیشتری نداد.

درگیری فیزیکی شدید در لیگ دسته اول بسکتبال ایران!

بسکتبال ایران!
درگیری فیزیکی شدید در لیگ دسته اول بسکتبال ایران!

درگیری فیزیکی شدید در لیگ دسته اول بسکتبال ایران؛ شب گذشته دیدار تیم های اراک و مهرام در لیگ دسته اول بسکتبال ایران برگزار شد که در جریان بازی، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

شب گذشته، دیدار دو تیم نبوغ اراک و مهرام در لیگ دسته یک بسکتبال ایران برگزار شد که در جریان بازی، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری فیزیکی شدید پیدا کردند.

شب گذشته دیدار تیم های اراک و مهرام در چارچوب لیگ دسته یک بسکتبال برگزار شد که دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که به صحنه های زشتی در ورزش دانشگاهی تبدیل شد.

عجیب ترین نکته در این درگیری کشیده شدن آن به سکوها بود و یکی از تماشاگران با شیپوری که در دست داشت، وارد زمین شد.

جنجال یک باشگاه بدنسازی در خیابان فرشته

مراسم افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی در خیابان فرشته تهران، جمعه با حضور لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوئیجی کولینا خبرساز شد.

این باشگاه بدنسازی سوپرلاکچری در طبقه نهم یک مجتمع تجاری در خیابان فرشته تهران واقع شده است.

گفته میشود هزینه عضویت یک ساله در این باشگاه سوپر لاکچری ۳۲۰ میلیون تومان است.

علت سفر جنجالی دختر و داماد قالیباف به ترکیه چه بود؟

قالیباف
سفر جنجالی دختر و داماد قالیباف به ترکیه؛ علت این سفر چه بود؟

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری از زهرا مشیر و مریم قالیباف، همسر و دختر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس اصولگراهای ایران، با حجم زیادی سیسمونی کودک، هنگام ورود به فرودگاه امام خمینی تهران از استانبول ترکیه به همراه امیررضا بحرایی داماد او در فضای مجازی منتشر کردند.

انتشار تصاویری از خانواده قالیباف در شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین ماه توسط کاربران ایرانی، واکنش های بسیاری را در پی داشت و بسیاری خواستار استعفای رئیس «مجلس انقلابی» به دلیل تناقض بین حرف و عملش شدند. 

چند تا از مسافران استانبول یک سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌اند که امروز بخاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده از خانواده مسئولین‌اند.

قالیباف که در جریان انتخابات ریاست جمهوری، دیگر دولتمردان را به واردات کالاهای لوکس از خارج متهم کرده بود و آنها را مخالف تولید ملی می خواند، جامعه ایران را به «۹۶ درصد گرفتاران و ۴ درصد رانت‌خواران» تقسیم کرد، وی پیش از این از وزیر سابق آموزش و پرورش به دلیل واردات لباس کودکان از ایتالیا انتقاد کرده و این رفتار را مانع رشد اقتصادی این کشور توصیف کرده بود.

کشف یک باند کلاهبرداری و فساد در فوتبال ایران

فوتبال ایران
کشف یک باند کلاهبرداری و فساد در فوتبال ایران

محمدحسین حمیسی، رئیس دستگاه امنیتی فدراسیون فوتبال ایران از کشف و انهدام یک باند کلاهبرداری و فساد در فوتبال خبر داد.

محمدحسین حمیسی گفت: فدراسیون فوتبال با رصد دستگاه های نظارتی موفق شد یک باند فساد در فوتبال را که در لیگ های کمتر از لیگ برتر و برخی مسابقات استانی فعالیت می کردند، از بین ببرد.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال ایران می گوید: در این باند یک ناظر و یک داور اخراجی حضور داشتند که قبلا از فوتبال اخراج شده بودند و پرونده لازم تشکیل شده و جهت رسیدگی دقیق‌تر به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

حمیسی تاکید کرد: به پاکی و صداقت ارکان فوتبال و به خصوص داوران، ناظران و مسئولان برگزاری ایمان داریم، اما با آن با نگاه ویژه ریاست محترم فدراسیون تمامی مسائل در هفته‌های حساس پایانی مسابقات در تمامی رده‌ها به صورت نامحسوس رصد و کنترل می شود.

شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با پرونده کلاهبرداری رمز ارزهای کینگ مانی بازداشت شد.