فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

افشای پرداخت پول به سایبری‌ها برای هشتگ حججی و سلیمانی!

محمدصالح مفتاح، با انتشار یادداشتی در حساب توییتر از پرداخت پول به سایبری‌های حکومتی که برای به کارگیری هشتگ حججی در شبکه های اجتماعی پرده برداشت

افشای پرداخت پول به سایبری‌ها برای هشتگ حججی!

محمدصالح مفتاح، فعال رسانه ای اصولگرا با انتشار یادداشتی در حساب توییتر از پرداخت پول به سایبری‌های حکومتی که برای به کارگیری هشتگ حججی در شبکه های اجتماعی پرده برداشت

وی نوشت: وقتی شنیدم یک سری پیدا شدندو بعد از «شهادت حججی» هشتگ «شهید حججی» را فاکتور کردند و بابت آن پول گرفتند، دیگر هیچ دعوای هشتگی برای من عجیب نبود..

ور بیان کرد که در زمان شهادت شهید حججی، به طور طبیعی فضای مجازی متاثر از تصویر این شهید شد و به ترند شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. گروهی با مراجعه به یکی از نهادهای انقلابی، مدعی شده بودند که این کار را آنها انجام داده‌اند و با این رزومه پروژه گرفته بودند!

فاکتور شماره ۱ مربوط به هشتگی درباره سلیمانی بود!

رضا حقیقت‌نژاد در اینراستا اظهار داشت:محمدصالح مفتاح، فعال رسانه‌ای اصولگرا، نوشته که پس از کشته‌شدن حججی در سوریه، «برخی هشتگ شهید حججی رو فاکتور کردند و بابتش پول گرفتند». فاکتور شماره ۱ مربوط به هشتگی درباره سلیمانی بود و سر پولش بین باند رائفی‌پور و اعضای سفره انقلاب دعوا شد.

جزییات جدید از حمله به مخفیگاه‌های موشکی جمهوری اسلامی

حمله برق‌آسای که شامگاه شنبه در غرب کشور رخ داد، خسارات زیادی به نیروی نظامی جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران وارد کرد.

شنیده شدن صداهای انفجار در ۵۰ شهر غربی کشور

شهروندان حداقل ۵۰ شهر غربی استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و همدان صبح روز یکشنبه ۲۶ دی ماه صدای انفجارهای شدید را شنیدند.

سران جمهوری اسلامی مانند گذشته ابتدا در این مورد سکوت کردند و سپس ادعا کردند که صداهای انفجار ناشی از رعد و برق بوده است!

جزییات جدید از حمله به مخفیگاه‌های موشکی جمهوری اسلامی

اما آواتودی گزارش داد که حوالی بامداد یکشنبه ٢۶ دی ماه ماه جنگنده های ناشناس رادار گریز وارد ایران شده و همزمان تونل های موشکی سپاه پاسداران. این موشک در منطقه ثلاث باباجانی و چندین سکوی پرتاب، استان‌های کرمانشاه و همدان را منهدم کرد و سپس آسمان ایران را ترک کردند.

پس از پایان این عملیات شبیخون هوایی و در حالی که هیچ هواپیمای در حریم هوایی ایران باقی نمانده و از خاک ایران خارج شده بود، پدافند هوایی جمهوری اسلامی در شهرهای غرب ایران شروع به تیراندازی نامنظم و بی هدف کرد.

صبح روز یکشنبه ٢۶ دی ماه، سه فروند موشک در سیلوی موشکی سپاه پاسداران در حوالی اسدآباد منفجر شد که بر اثر آن حداقل ۵ پاسدار از نیروهای سپاه کشته شدند.

در پی این حملات (دو حمله،نخست حمله به استان‌های کرمانشاه‌ و کردستان و دوم به صورت همزمان در استان همدان ن)، «سیلوی موشک تنابنده» در اسدآباد همدان به طور کامل منهدم شد.

هویت شخصی که مجسمه قاسم سلیمانی را به آتش کشید چیست؟

آرش صادقی، زندانی سیاسی سابق با صدور یادداشتی از بازداشت شخصی که مجسمه قاسم سلیمانی را به آتش کشیده بود، خبر داد.

بازداشت شخصی که تندیس “قاسم سلیمانی” در شهرکُرد به آتش کشید

آرش صادقی، با صدور یادداشتی در توییتر خود از بازداشت شخصی که مجسمه قاسم سلیمانی را به آتش کشیده بود، خبر داد.

این فرد روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه توسط نیروهای اداره اطلاعات در شیراز دستگیر و به بازداشتگاه نیروهای اداره اطلاعات در شهرکرد منتقل شد.

هویت شخصی که مجسمه قاسم سلیمانی را به آتش کشید چیست؟

هویت شخصی که مجسمه قاسم سلیمانی را به آتش کشید چیست؟ هویت وى محمد حسن‌زاده‌ سورَشجانیی، کارگر اخراجی ساکن شهرکرد و دارای دو فرزند دوقلوی ۷ ساله است.

شخصی که مجسمه قاسم سلیمانی را به آتش کشیده بود چهارشنبه هفته گذشته توسط نیروهای امنیتی در شیراز بازداشت و تحویل نیروهای امنیتی شهرکرد شد. نام این فرد محمد حسن زاده سورَشجانی میباشد.

این شخص ساکن شهرکرد و دارای دودختر دوقلوی۷ساله میباشد. نامبرده کارگر اخراجی بوده است.

روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه، تندیس قاسم سلیمانی که صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه، در فلکه اول شهرکرد نصب شده بود، ساعاتی پس از نصب توسط جوانان این شهر به آتش کشیده شد.

پیش از این نیز در شهرهای ایرانى مختلف بارها بنرها و تندیس‌های قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران به آتش کشیده شده بود.

چرا احمدی‌نژاد بدون محافظ به ترکیه رفت؟

کانال خبری دولت بهار عکسی از تیم حفاظتی وی در سفر به ترکیه منتشر کرد که نشان می دهد اکثر محافظان رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی در این سفر از ملیت ترکیه‌ای هستند.

چرا احمدی نژاد بدون محافظ به ترکیه رفت؟

کانال خبری دولت بهار نزدیک به محمود احمدی‌نژاد عکسی از تیم حفاظتی احمدی‌نژاد در سفرش به ترکیه منتشر کرد که نشان می دهد اکثر محافظان محمود احمدی‌نژاد در این سفر از ملیت ترکیه‌ای هستند.

پیش از آن برخی از روزنامه های گزارش دادند که بنا بر دستور اطلاعات سپاه، وزارت امور خارجه، ابراهیم رئیسى، پاسپورت سیاسی احمدی نژاد و هیئت همراه خود را صادر کرد.

احمدی نژاد همچنین اجازه به استفاده از تیم حفاظتی در طول سفر داده نشده و گفته شده است که او باید از محافظان سفارت و کنسولگری جمهوری اسلامی در ترکیه استفاده کند.

احمدی نژاد: هنوز نشانه ای ندیدیم که بایدن سیاستها را تغییر داده باشد

من در نامه ای به آقای بایدن و قبل از آن به به آقای ترامپ نوشتم تصریح کردم که متأسفانه سیاست خارجی توسط روسای جمهور در آمریکا تعیین نمی کنند.

گفتم اگر واقعاً می خواهید تغییری ایجاد کنید، این سیاست ها را تغییر دهید. تا زمانی که منافع سرمایه داری آمریکا در جهت تضعیف و تسلط بر دیگران است، هیچ مشکلی قابل حل نیست. من هنوز هیچ نشانه ای ندیده ام که آقای بایدن این سیاست ها را تغییر داده باشد.

دی پی انتشار فیلم ترور ترامپ، توییتر حساب خامنه‌ای را برای همیشه بست

دیروز شنبه ۲۵ دی ماه، توییتر اعلام کرد که یکی از مهم ترین حساب های کاربری وبسایت علی خامنه‌ای برای همیشه مسدود شد.

توییتر

پس از انتشار فیلمی انیمیشنی از ترور دونالد ترامپ توسط اکانت خامنه ای، توئیتر حساب کاربری “KhameneiSite” را در این سایت مسدود کرد.

در این حساب کاربری همچنین آمده است که این ویدئو به این دلیل منتشر شده است که ترامپ دو سال پیش دستور ترور قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس جمهوری اسلامی را صادر کرد.

در این ویدئو که به نقل از خامنه‌ای منتشر شده، سخنان رهبر انقلاب مبنی بر قطعی بودن انتقام از مقامات آمریکایی و همه کسانی که در ترور سردار سلیمانی مشارکت داشتند، نیز درج شده است.

شایان ذکر است که یک سال پیش نیز یکی دیگر از اکانت های توییتر خامنه ای “Khamenei_Site” به دلایل مشابه مسدود شد.

و این حساب کاربری پوستری از دونالد ترامپ را در زمین گلف تحت عنوان “انتقام حتمی است” منتشر کرد و رئیس جمهور سابق ایالات متحده نیز تهدید به کشتن کرد.

این پوستر یک روز پس از پایان دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ و آغاز ریاست جمهوری جو بایدن توسط اکانت خامنه ای منتشر شده است.

پیش از این، اکانت خامنه‌ای به زبان انگلیسی نیز در اینستاگرام ممنوع شده بود و همچنین استفاده از اکانت خامنه‌ای به زبان فرانسه نیز ممنوع بود.