فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

علت قطعی گسترده اینترنت در ایران


قطعی گسترده اینترنت

علت قطعی گسترده اینترنت در ایران؛ ساعاتی پیش بسیاری از کاربران اینترنت از قطعی گسترده اینترنت خانگی و همراه خود خبر دادند.

این قطعی در حالی است که طبق وعده های وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه‌های اینترنت، قرار بود سرعت اینترنت و کیفیت آن بهبود پیدا کند.

تجارت نیوز در گفت و گو با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری گفت: قطعی برق در شرکت ارتباطات زیرساخت (ساختمان ال سی تی) منجر به قطع اینترنت شد.

شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای ضمن تایید قطعی ساعاتی که موجب قطعی موقت اینترنت در برخی نقاط کشور شد، اعلام کرد: با توجه به دریافت گزارشات کاربران مبنی بر قطعی گسترده اینترنت همراه و خانگی در تهران و مناطق مختلف، به اطلاع می رسانیم که این قطعی ارتباطی با شرکت مخابرات ایران ندارد.

بر اساس آنچه از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های داخلی اعلام شده است، خدمات اینترنت ثابت و همراه در روز دوشنبه سوم مرداد در بسیاری از مناطق تهران و برخی دیگر از مناطق ایران قطع شد.

بر اساس گزارش ها، این مشکل باعث اختلال در امور بسیاری از ادارات و شرکت ها شده است و در مناطق محدودی که اینترنت وصل است، سرعت آن بسیار پایین گزارش شده است.

مخابرات ایران در اولین واکنش رسمی به این موضوع در اطلاعیه ای اعلام کرد: قطعی اینترنت‌های همراه و خانگی در تهران و مناطق مختلف ارتباطی به شرکت مخابرات ایران ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد