فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

جزئیات فوت عروس فیروزآبادی و اهدای اعضای بدنش به سه بیمار نیازمند + عکس

 


عروس فیروزآبادی

منابع خبری فوت عروس فیروزآبادی را که دچار مرگ مغزی در پی شلیک و تیراندازی در مراسم عروسی او شده بود، تایید کردند و گفتند که اعضای بدن خود را به سه بیمار اهدا کرد.

سیاوش غلامی، مدیر واحد اهدا عضو بیمارستان ابوعلی سینا شیراز اظهار داشت: «اعضای بدن عروس جوان فیروزآباد که در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی خود دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد».

عروس شیراز
عروس با داماد خود چند دقیقه قبل از تیراندازی

غلامی افزود: «مرحومه پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و با فداکاری و رضایت خانواده ایشان در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا صدرای شیراز تحت عمل جراحی و جداسازی اعضا قرار گرفت».

وی اضافه کرد: «کبد عروس فیروزآبادی به یک خانم ۳۱ ساله اهل گیلانغرب استان کرمانشاه، یک کلیه وی به یک جوان ۲۳ ساله اهل ایذه خوزستان و یک کلیه دیگر نیز به یک جوان ۲۹ ساله اهل سیاخ دارنگون استان فارس اهدا شد».

مدیر واحد اهدا عضو بیمارستان ابوعلی سینا تاکید کرد: «تیم پیوند اعضا بیمارستان ابوعلی سینا قدردان تصمیم فداکارانه و انسانی خانواده اهدا کننده عضو که در شرایط روحی بسیار سخت گرفته شد هستند».

عروس شیراز
عروس در بیمارستان

شایان ذکر است شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیرماه در جریان تیراندازی که به قصد شادی انجام شد در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد دو نفر مجروح شدند و عروس هم به کما رفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد توضیح داد که متهم ۳۶ ساله شوهر خواهر داماد بود برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد