فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

امام جماعت یکی از مساجد اصفهان هدف شلیک گلوله قرار گرفت

 


مساجد اصفهان

مقامات اصفهان از سوء قصدی که صبح امروز، شنبه ۱۱ تیر، رخ داد، امام جماعت مسجد بقیه الله منطقه برزنده، یکی از مساجد اصفهان، را هدف قرار دادند.

 مجتبی کوچک زاده، مدیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان به خبرنگاران و خبرگزاری ها گفت: «صبح امروز حجت‌الاسلام سید محسن اخوان حین بازگشت از اقامه نماز صبح  در مسجد بقیه الله مورد سوء قصد از سوی یک موتورسیکلت سوار قرار گرفت».

کوچک زاده اضافه کرد: «در این حادثه با اسلحه به حجت الاسلام اخوان  شلیک شد که آسیب جدی به ایشان وارد نشد و در بیمارستان غرضی اصفهان بستری است».

سید محسن اخوان

وی فاش کرد که از علت تیراندازی به امام یکی از مساجد اصفهان اطلاعی ندارد و تاکید کرد: «جزییات بیشتر و شناسایی ضارب از سوی پلیس در حال بررسی و پیگیری است».

 مدیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان همچنین توضیح داد که حجت‌الاسلام سید محسن اخوان در بیمارستان بستری شده است و اینکه از سلامتی وی پس از مصدومیت خبری در دست نیست.

به نوبه خود، پلیس اصفهان خبر داد که سید محسن اخوان در ساعات ابتدایی امروز برای اقامه نماز جماعت صبح به مسجد بقیة الله در خیابان برازنده اصفهان رفته بود، پس از اقامه نماز و در هنگام بازگشت، راکب موتورسیکلتی با اسلحه به سمت او شلیک کرد.

مسوولان پلیس اظهار داشت که محسن اخوان پیش از این مدیر مدرسه تبلیغی تخصصی بین المللی ناصریه حوزه علمیه اصفهان بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد