فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

فوری| شلیک موشک های بالستیک از دریای خزر به اوکراین

 


شلیک موشک های بالستیک
فوری/ شلیک موشک های بالستیک از دریای خزر به اوکراین

شلیک موشک های بالستیک از دریای خزر به اوکراین، حمله موشکی روسیه به یک منطقه مسکونی در شهرهای بیله‌رود- دنیستروسکی در حومه جنوبی بندر اودسا اوکراین در صبح روز جمعه دست‌کم ۱۸ کشته و ۳۰ زخمی بر جای گذاشت.

این موشک ها به یک مجتمع مسکونی ۹ طبقه و یک مرکز آموزشی و تفریحی اصابت کرد. مقامات محلی می گویند با ادامه جستجو در میان آوار، تعداد کشته ها ممکن است افزایش یابد.

وزارت خارجه اوکراین: «از کشورهای منطقه دریای خزر می‌خواهیم روسیه را مجبور به رعایت کنوانسیون وضعیت حقوقی وضعیت حقوقی دریای خزر کنند».

شلیک موشک های روسیه به تأسیسات غیرنظامی اوکراینی از دریای خزر نقض آشکار مفاد توافقنامه است.

فرماندهی منطقه ای اودسا در جنوب اوکراین: «تعداد کشته شدگان بمباران روسیه در این منطقه به ۱۷ نفر و تعداد مجروحان به ۳۱ نفر افزایش یافت».

شایان ذکر است که اطلاعات نظامی بریتانیا: «عقب نشینی روسیه از جزیره مار ممکن است به دلیل حمله به نیروهای این کشور باشد، نه به عنوان یک ژست حسن نیت».

بیانیه اطلاعات نظامی بریتانیا اضافه کرد که روس ها احتمالا به نبردهای شدید برای کنترل ارتفاعات اطراف پالایشگاه نفت لیسهخانسک ادامه خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد