فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

دلیل کشته شدن عضو وزارت دفاع در پارچین

 


وزارت دفاع
دلیل کشته شدن عضو وزارت دفاع در پارچین چیست؟

محمدرضا حسنی آهنگر، فرمانده دانشگاه امام حسین تایید کرد که یکی از اعضای وزارت دفاع به نام احسان قدبیگی در یک واحد تحقیقاتی در منطقه پارچین کشته شد و یکی از اعضای این یگان در ۴ خرداد بر اثر “خرابکاری صنعتی” در یکی از خطوط تولید زخمی شد.

فرمانده دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران دوشنبه ۳۰ خرداد در ارتباط با کشته شدن اخیر یک مهندس در پایگاه نظامی پارچین، ارتباط این حادثه را با “خرابکاری صنعتی” تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا حسنی آهنگر گفت: امروز شاهد خرابکاری های صنعتی در آزمایشگاه های نیروهای مسلح بودیم و تلاش شد تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی ما منهدم شود.

وی با اشاره به کشته شدن اخیر یکی از کارکنان وزارت دفاع در پارچین گفت: «خطوط تولید ما هدف خرابکاری های صنعتی است. خود شهید وزارت دفاع هدف قرار نگرفت، اما در اثر خرابکاری صنعتی آسیب دید. ما باید با روش‌های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم».

شامگاه ۴ خرداد، رسانه‌های ایران از وقوع حادثه در یکی از تاسیسات وزارت دفاع خبر دادند و گفتند که در این حادثه مهندس جوان احسان قدبیگی کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است. در این گزارش ها اشاره ای به خسارات مالی نشده است.

احسان قدبیگی روز جمعه ۶ خرداد در مراسم یادبودی به عنوان شهید وطن یاد شد، اما ایران مستقیماً به کشوری که در این حادثه مسبب این حادثه بوده اشاره ای نکرد. هنوز هیچ کشوری مسئولیت حمله به پارچین را بر عهده نگرفته است.

حملات و خرابکاری‌ها علیه برنامه‌های هسته‌ای و موشکی جمهوری اسلامی روند رو به رشدی را نشان می‌دهد و دو هفته پیش گزارش‌هایی مبنی بر مرگ مشکوک دانشمند صنعت هوافضا ایوب انتصاری که استاندار یزد را شهید می‌خواند، رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که یک دانشمند دیگر جوان ایرانی جان خود را از دست داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد