فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

نماینده خامنه‌ای: «دختران و زنان بدحجاب دشمن مردم هستند»


دختران و زنان
رسول فلاحتی، نماینده خامنه‌ای در گیلان

رسول فلاحتی، نماینده خامنه ای در گیلان به دختران و زنان بی حجاب حمله کرد و آنها را دشمن مردم ایران توصیف کرد و مردم از آنها خسته شده اند.

در خطبه‌های نماز جمعه، ۲۷ خرداد، در مصلی امام خمینی در رشت، رسول فلاحتی اظهار کرد که دختران و زنان بدحجاب که تعدادشان در مقایسه با متدینین محدود است عروسک خیمه شب بازی و دشمن مردم متدین هستند.

وی افزود: «هر روز شاهد دخترانی هستیم که علنا روسری خود را برمی‌دارند. آستین مانتو برخی زنان سانت به سانت کوتاه شده و به آرنج رسیده و روسری‌ها یک تکه بالای کلیپس است که باعث رنجش مردم متدین است و همین باعث شده زنان محجبه در هیچ یک از مراکز و تجمعات مانند پارک‌ها جرات حضور ندارند».

عکس بایگانی

فلاحتی اضافه کرد که در بسیاری از ادارت کشور هم زنان حجاب را به درستی رعایت نمی‌کنند که برای ما و نظام اسلامیمان زشت است.

وی در جریان سخنرانی خود به اشاره اینکه دولت باید از آرایش زنان کارمند جلوگیری کند، گفت: «ادارات نباید هیچ کارمند بی‌حجابی داشته باشد و کارکنان خانم ادارات باید آرایش نداشته باشند.

نماینده خامنه‌ای تاکید کرد: «مدیر اداره موظف است تذکرات لازم را به کارکنان بدهد تا زمینه‌ای ایجاد شود در ادارات زن بی‌حجاب و بدحجاب حضور پیدا نکند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد