فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

واکنش رئیسی به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

 

 

رئیسی درباره تحریم های جدید آمریکا علیه ایران: «تعجب می کنم از سویی اعلام می کنند برای مذاکره آماده هستند و از سوی دیگر بر لیست تحریم ها می افزایند».

ابراهیم رئیسی در حسینیه جماران اظهار داشت: «وقتی آمریکایی‌ها رسماً اعلام می‌کنند که ما در فشار حداکثری بر ایران شکست خورده‌ایم، انقلاب اسلامی در مسیر پیروزی و پیشرفت است».

وی افزود: «حالا با تحریم می خواهند ما را محدود کنند.مگر تحریم ها توانسته ما را محدود کند؟ تحریم ها باید خنثی شود. من در مورد آمریکایی ها تعجب می کنم. از یک طرف پیام می دهند که ما آماده توافق هستیم، اما از طرف دیگر آن را به لیست تحریم ها اضافه می کنند».

آمریکا نام دو فرد و ۹ شرکت را در ارتباط با ایران به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد

وزارت خزانه داری آمریکا دو فرد و ۹ شرکت مرتبط با شبکه فروش پتروشیمی ایران را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم ها شامل دو شرکت مستقر در هنگ کنگ، چهار شرکت در امارات و سه شرکت پتروشیمی ایرانی است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: ما در مسیر دیپلماتیک معنادار برای احیای برجام صادق و ثابت قدم بوده‌ایم، اما اگر به توافق نرسیدیم، از تحریم‌ها برای محدود کردن ایران استفاده خواهیم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد