فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

توهین وزیر فرهنگ به سینماگران: «بی‌ارزش و متوهمانه هستید»

سینماگران

وزیر فرهنگ به بیانیه سینماگران ایرانی که در آن از نیروهای امنیتی خواستند سلاح‌های خود را زمین گذاشته و به آغوش ملت بازگردند، واکنش تکاه دهنده نشان داد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی اظهارات سینماگران ایرانی درباره اعتراضات اخیر در کشور گفت: «با کسانی که بخواهند با بیانیه‌های بی‌ارزش و سخنان توهمی در مقابل پاسداران و نگهبانان امنیت کشور قرار بگیرند برخورد خواهیم کرد».

اسماعیلی اظهار داشت: «از همه ابزارهای قانونی بهره بگیریم تا از مقدسات مردم صیانت کنیم و در مقابل مجموعه‌ و افرادی که با سیاه‌نمایی از افتخارات کشور دنبال تیره‌وتار نشان دادن فضای عمومی کشور است، می‌ایستیم».

وی افزود: «یک عده متوهم با نوشتن کاغذپاره‌های بی‌ارزش به مردم توهین کردند و تلاش‌های خالصانه آن‌ها را نادیده گرفتند؛ اما این کارها در حوزه فرهنگ و هنر تحمل نخواهد شد و اهالی فرهنگ و هنر اجازه نمی‌دهند فضای این ساحت پاک با این نوع کارهای متوهمانه آلوده شود».

وی این تهدید مستقیم را توجیه کرد و دولت قبل را مقصر دانست و گفت: «مسئولان کشور در طول این مدت مردم آبادان را تنها نگذاشتند و پای این حادثه که به دلیل غفلتی بود که در دوران پیش اتفاق افتاده و فسادی که از دوره قبل به وقوع پیوست آمدند و مردم را همراهی کردند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد