فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

شاهزاده رضا پهلوی از رسانه‌های بین‌المللی خواست به معترضان کمک کنند

رضا پهلوی معترضان

ولیعهد ایران، شاهزاده رضا پهلوی، از رسانه های بین المللی خواست به معترضان کمک کنند و اخبار اعتراضات را منتشر کنند.

شاهزاده رضا پهلوی در توییتر خود عکسی را به زبان انگلیسی منتشر کرد که نشان می‌دهد پلیس و نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی در حال برخورد خشونت‌آمیز با معترضان هستند.

شاهزاده رضا پهلوی نوشت: «با گسترش اعتراضات در ایران، رسانه‌های بین‌المللی می‌توانند با انتشار خبرهای تظاهرات به معترضان کمک کنند و اجازه ندهند که آنها در سکوت رنج ببرند».

اعلیحضرت خود اضافه کرد: «در حالی که معترضان در ایران فریاد “تیر نزن” سرداده‌اند، نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی به آنها شلیک می‌کنند».

◊    این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت..

شاهزاده این توئیت را نوشت پس از انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی که نشان می‌دهد نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به معترضان و تظاهرکنندگان در شهر اهواز حمله می‌کنند.

تظاهرکنندگان شامگاه جمعه، ۶ خردادماه، در چندین شهر ایران از جمله آبادان، شاهین شهر، بوشهر، ماهشهر، بهبهان، امیدیه، اهواز و خرمشهر به اعتراضات خود علیه رژیم خامنه‌ای ادامه دادند.

آنها شعارهایی سر دادند از جمله: “شهر ما خرابه، مسئول همیشه خوابه”، “دشمن ما همین جاست، دروغ میگن آمریکا است، “خامنه‌ای حیا کن، مملکتو رها کن“، “باقی جنایت میکنه، مسئول حمایت میکنه”، و “این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت”.

معترضان همچنین شعارهای “سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن”، “مرگ بر ستمگر”، “توپ، تانک، فشفشه، آخوند باید گم بشه”، “خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله”، “آبادان خونریزیه، تهران عروسیه“، و “نفت و گازمون رو بردند، خونمون رو خوردن” سر دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد