فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

جمع‌آوری تابلوهای تبلیغات فروش قسطیِ مرغ در یزد

تبلیغات جنجالی
تبلیغات جنجالی، جمع‌آوری تابلوهای تبلیغات فروش قسطیِ مرغ در یزد

تبلیغات جنجالی، پس از سیل واکنش های تمسخرآمیز به بیلبوردهای فروش قسطی گوشت و مرغ در شهر یزد، مدیرکل اداره ارشاد استان دستور جمع آوری آگهی ها را صادر کرد.

مدیرکل اداره ارشاد استان دستور جمع آوری آگهی ها را صادر کرد. وی به تبلیغات گوشت و مرغ در یزد «با پرداخت دو ماه چک بدون ضامن» اشاره می کند.

و خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران روز پنجشنبه نوشت انتشار تصویر این آگهی در شبکه‌های اجتماعی «حاشیه‌آمیز بوده و برخی آن را بهانه‌ای برای تمسخر» طرح دولت جدید ابراهیم رئیسی برای اصلاح یارانه کردند.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:به دلیل شرایط کنونی قیمت و عرضه مرغ در استان، قرار شده این بیلبورد از منظر شهری حذف می شود.

یکی دیگر از مدیران گفت: مراحل تایید محتوا قبل از گرانی مرغ و شرایط فعلی عرضه این محصول صورت گرفت، اما متاسفانه در نحوه تدوین و زمان انتشار آن بی‌سلیقگی است.

علیرغم افزایش گسترده قیمت کالاها از ۲۱ تا ۶۴ درصد طی سال گذشته، دولت ابراهیم رئیسی این بار به صورت رسمی قیمت چهار کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات و زیرمجموعه های خود را افزایش داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد