فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

ادامه اعتراضات.. فریاد «مرگ بر دیکتاتور» در شهرهای ایران

اعتراضات
ادامه اعتراضات؛ فریاد «مرگ بر دیکتاتور» در شهرهای ایران

اعتراضات دوشنبه شب در شهرکرد و تعدادی دیگر از شهرها ادامه یافت و گزارش هایی از سرکوب و بازداشت گسترده شهروندان و همچنین جو امنیتی در شهرهای مختلف از جمله تهران، زنجان، مشهد و شیراز منتشر شد.

بر اساس ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، مردم شهرکرد و برخی دیگر از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری دوشنبه شب به خیابان ها آمدند.

معترضان شعارهای مرگ بر دیکتاتور و بختیاری می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد سر دادند.

بر اساس فیلم های منتشر شده، نیروهای امنیتی و یگان های ویژه در شهرکرد و شهرستان های استان حضور گسترده و متعددی از جمله در اطراف مصلای شهرکرد به گشت‌زنی و رژه قدرت می‌پرداختند.

همچنین در برخی از فیلم های منتشر شده در شامگاه دوشنبه در شهرکرد، صدای تیراندازی شنیده می‌شود و ماموران اجازه تصویربرداری نمی‌دهند.

فیلم هایی از بازداشت‌های خشونت آمیز در شهرکرد و سرکوب شدید در طاقانک در اطراف شهرکرد نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

مقامات جمهوری اسلامی هیچ گزارشی از تعداد بازداشت شدگان اعتراضات اخیر منتشر نکرده اند.

این در حالی است که امروز دوشنبه تعدادی از شهرها شاهد حضور یگان های ویژه و ماموران امنیتی با موتورسیکلت یا خودروهای پلیس بودند که در سطح شهر به گشت زنی پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد