فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

به دلیل سیاست های اقتصادی ناکام دولت رئیسی، قیمت دلار به ۳۰ هزار تومان می رسد!

دلار
نرخ دلار وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد!

نرخ دلار وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد؛ قیمت هر دلار آمریکا در برابر ریال ایران، روز چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت در آستانه ورود به کانال ۳۰ هزار تومان قرار گرفت.

با افزایش سریع قیمت دلار در روزهای اخیر، قیمت هر دلار آمریکا در برابر ریال ایران، روز چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت در آستانه ورود به کانال ۳۰ هزار تومان قرار گرفت.

روند صعودی قیمت دلار که از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، روز سه شنبه سرعت بیشتری گرفت، زیرا قیمت هر دلار آمریکا با ۲ درصد افزایش قیمت از مرز ۲۹ هزار و ۱۵۰ تومان عبور کرد.

این بیشترین افزایش قیمت دلار در دو ماه گذشته است. قیمت هر دلار آمریکا در دو ماه گذشته بیش از ۱۴ درصد رشد کرده است.

سایت «اقتصاد نیوز» در گزارشی عدم پیشرفت مذاکرات برجام از سوی وزارت امور خارجه ایران را یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی عنوان کرد.

منبع خبر همشهری آنلاین همچنین افزایش انتظارات تورمی در بازار را دلیل دیگری این امر ذکر کرده و همچنینبه عنوان دلیلی دیگر نوشته است که با افزایش قیمت جهانی کالاهای پایه تحت تأثیر جنگ در اوکراین، برآورد می‌شود «میزان نیازهای ارزی کشور در سال جاری افزایش خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد