فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

رئیسی: «مردم باید مزه شیرین عدالت را بچشند»!

رئیسی
رئیسی: مردم باید مزه شیرین عدالت را بچشند!

ابراهیم رئیسی در نشست هماهنگی با اصناف و اتحادیه‌ها با بیان اینکه هدف دولت از اصلاح نحوه و محل پرداخت یارانه مواد غذایی تحقق عدالت در پرداخت یارانه است، گفت: ما به دنبال این هستیم که مردم مزه شیرین عدالت را در پرداخت یارانه‌ها بچشند.

رئیسی: مردم باید مزه شیرین عدالت را بچشند؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با حضور دو وزیر درباره گرانی‌ها و لغو یارانه ها به تصمیمات «خلق الساعه» و متناقض دولت، نسبت به تبعات حذف یارانه مواد غذایی هشدار دادند.

مجلس نمایندگان نیز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت جلسه غیرعلنی برای بررسی آخرین نرخ تورم و پس از آن جلسه علنی برگزار کرد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس گفت: با هرگونه اقدامی در خصوص ارز ترجیحی قبل از اجرا شدن کالابرگ الکترونیکی مخالفیم.

وی تاکید کرد که دولت در افزایش قیمت ماکارونی و آرد صنعتی “به گونه ای عمل کرد که باعث نگرانی مردم شد”.

جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جلسه مجلس تایید کردند که قیمت نان افزایش نمی یابد و یارانه هایی که قبلا به صورت غیرمستقیم پرداخت می شد، مستقیم پرداخت می شود.

در عین حال، نحوه پرداخت یارانه دولت به کالاهای اساسی مردم را فاش نکردند.

این در حالی است که ابراهیم رئیسی شامگاه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در سخنانی با تاکید بر اینکه هدف دولت از اصلاح نحوه و جایگاه یارانه مواد غذایی، تحقق عدالت در پرداخت یارانه هاست، افزود: هدف دولت این است که با کمک اصناف و اتحادیه‌ها، کاری کند تا مردم مزه شیرین عدالت را در پرداخت یارانه‌ها بچشند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد