فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

۱۳۹ هزار مورد فوت بر اثر کرونا.. سخنان ضد و نقیض مسئولان!

کرونا
۱۳۹ هزار مورد فوت بر اثر کرونا و سخنان ضد و نقیض مسئولان!

۱۳۹ هزار مورد فوت بر اثر کرونا؛ متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان کرونا به ۱۳۹ هزار و ۹۷۱ نفر رسید.

عین‌اللهی گفت: امروز در ایران در بسیاری از زمینه ها از جمله مقابله با کرونا تحولات زیادی رخ داده است و ایران خود را به جهانیان اثبات کرده است.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در دیدار نوروزی با کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران، ضمن تبریک سال نو و ارادت به کارکنان بهداشتی و درمانی کشور که حتی در ایام تعطیلات فعال هستند، گفت: دانشگاه ایران، نام زیبایی دارد و به نام کشورمان عزیزمان ایران، مزین گشته و جای خرسندی است که با این نامگذاری، نام ایران در بین دانشگاه های کشور احیا شده است.

این در حالى که تسنیم نوشت: از دیروز تا امروز ۶ فروردین ۱۴۰۱ بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی، هزار و ۳۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد ۲۵۶ نفر بستری شدند. مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۷۸۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۹۷۱ نفر رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد