فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

منوچهر بختیاری: «حاکمان دین، استقلال و آزادی را از مردم گرفتند و امیدوارم سال جدید سال سقوط اهریمن باشد»

استقلال و آزادی

منوچهر بختیاری، زندانی سیاسی، در نامه ای که از زندان فرستاده است، تایید کرده است که حاکمان رژیم جمهوری اسلامی دین، استقلال و آزادی را از مردم گرفته اند.

آقای بختیاری، پدر پویا بختیاری یکی از کشته‌شدگان اعتراضات آبان ۹۸، با ارسال پیامی ابراز امیدواری کرد سال آینده سال سقوط اهریمن و آزادی میهن و ملت باشد.

وی اظهار داشت: «حاکمان جمهوری اسلامی با خدعه و نیرنگ آمدند، فقر و فلاکت دزدی و رذالت، دشمنی و عداوت را رواج دادند، دین، استقلال و آزادی را از مردم گرفتند، خلیج فارس و دریای خزر را بخشیدند، منابع کشور را حراج کردند و جوانان معترض را کشتند».

آقای بختیاری در این پیام صوتی خود گفت که این پیام را در سمت خود به عنوان دبیر جنبش دادخواهی ملت ایران که در اسارت ارسال کرده و از مخالفان و منتقدان رژیم جمهوری اسلامی خواسته است تا یکپارچگی، اتحاد و دادخواهی شوند.

حکومت جمهوری اسلامی منوچهر بختیاری را به دلیل پیگیر رسیدگی به پرونده قتل فرزندش به دو سال و نیم تبعید و ممنوعیت خروج از کشور محکوم کرده بود.

شایان ذکر است که حکومت اسلامی پس از دستگیری منوچهر بختیاری، سایر اعضای خانواده پویا بختیاری را تهدید کرد و از جمله مهرداد بختیاری، عموی پویا، که توسط دادگاه انقلاب به پنج سال حبس تعلیقی و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد