فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

علت اصلی خداحافظی شهاب حسینی با دنیای بازیگری سینما؟

شهاب حسینی
علت خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری چیست؟

شهاب حسینی با انتشار ویدئویی به هجمه هایصورت گرفته علیه وی به دنبال حواشی سال های اخیرش واکنش نشان داد و اعلام کرد از دنیای بازیگری خداحافظی می کند.

شهاب حسینی که اواخر سال گذشته پس از انتشار کلیپ واکسن زدنش در آمریکا تصمیم به ترک اینستاگرام گرفت، تیرماه امسال با صفحه شرکت فیلمسازی خود «صدای هفت آسمان» به این شبکه اجتماعی بازگشت. 

او دیروز ویدیوی طولانی را در همین صفحه منتشر کرد و از فیلمسازان خواست دیگر برای پروژه هایشان به سراغ او نیایند و به دشمنانش گفت که به دنبال حذف او نباشند زیرا خودش به دنبال راهی برای نجاتی از این حرفه است.

شهاب حسینی هنرپیشه ایرانی، با انتشار پیامی ویدئویی در فضای مجازی از عدم علاقه اش به کار در پروژه های دیگران خبر داد و از سینماگران خواست در مورد پروژه هایشان به سراغ او نروند.

او در این ویدئوی ۲۱ دقیقه‌ای از تلاش‌ها علیه فعالیت‌هایش انتقاد کرد و گفت که یک دهه است «به فکر کناره‌گیری» از این حرفه است و «دشمنان» نیازی ندارند که برای حذف او زحمت بکشند و اقدامی انجام دهند.

شهاب حسینی در بخشی دیگر از پیام خود با انتقاد از گروه های پشت صحنه، بزرگترین مشکل سینمای ایران را حضور همزمان «متخصصان بی‌تعهد» و «متعهدان غیر متخصص» دانست که تنها به دنبال نواختن ساز خود خود هستند. و توجهی به شأن شخیص مخاطب و خدای او ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد