فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

ایرانی‌ها اظهارات یک روحانی درباره فقر و یک مقام نظامی به خاطر سربازی مهدی را به تمسخر می‌گیرند

فقر

ایرانیان و کاربران شبکه های اجتماعی اظهارات یک روحانی درباره فقر و یک مقام نظامی به خاطر سربازی مهدی را به سخره گرفتند.

کاربران توئیتر سخنان امیر فولادی، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، درباره مأموریت و اهداف انقلاب جمهوری اسلامی را به سخره گرفتند.

فولادی در اظهاراتی گفته بود: «انقلاب نکردیم تا فقط رفاه و آسایش و خورد و خوراک و این حرف‌هایمان بیشتر شود بلکه انقلاب کردیم برای اینکه سربازی امام زمان را بکنیم و بستر ساز ظهور باشیم».

اکانتی به نام “بگائیل” در این مورد اظهار نظر کرده است: «بیجا کردی نکبت،اموال مردم را غارت میکنند و صدای کسی هم در بیاد اتهام ضد دین بهش میزنن، لعنت به شما لجن ها».

در حالی که حساب دیگری به نام “شاملیس” نوشت: «امام زمان هم زمانی ظهور می‌کنه که فساد دنیا رو بگیره پس تا جای که می‌توانید بدزدید و آدم بکشید و جنگ درست کنید تا مهدی موهوم ظهور کنه».

♦     آخوندها عامل فقر ملت ایران…

از سوی دیگر، کاربران توییتر از اظهارات احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان، درباره وضعیت بد اقتصادی جمهوری اسلامی انتقاد کردند.

عضو مجلس خبرگان گفته بود که اگر فقری هم است عامل آن کسانی هستند که در اکثر این ۴۳ سال قدرت دست آن‌ها بوده و عامل آن ریل‌گذاری خودشان بودند.

اکانتی به نام “حسین فریان” در این مورد نوشت: «خب در این 43 سال مگر قدرت دست روحانیت و سپاه نبوده ؟ پس آنها عامل فقر ملت ایران هستند».

در حالی که “آزادی متحد” نوشت: «١- مگه چهل و سه سال قدرت دست غیر آخوند بوده؟ ٢- اگه فقرى هست؟ مگه شک دارى که فقرى هست؟ ٣- تو که معنى جمهوریت را مثلا مى فهمى چرا هیچوقت مردم را آدم حساب نمیکنى؟ ٤- زحمت را کم کنید همه مشکلات حل میشه».

به نوبه خود، اکانتی به نام “مرد سکولار” اظهارات خاتمی را مسخره می کرد و نوشت: «خب درست گفته این بوفالو! کل این دوره قدرت دست خمینی و خامنه‌ای و بسیج و سپاه پارسخواران بوده».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد