فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

یک روحانی اصولگرا: «مردمان به من آب دهان انداخته‌اند»

در روزهای اخیر شبکه های اجتماعی ویدئویی از برخورد مردمان و شهروندان ایرانی با تعدادی از روحانیون جمهوری اسلامی را منتشر کرده اند.

محمدرضا زائری، یک روحانی اصولگرا از افزایش توهین‌های شهروندان ایرانی به وی در روزهای اخیر خبر داد.

در روزهای اخیر ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی پخش شده است که نشان می دهد مردم با تعدادی از روحانیون جمهوری اسلامی برخورد بدی دارند.

◊    «با لباس روحانیت به بازارها نرویم»

زائری در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود که مردمان در ده روز گذشته بر روی او آب دهان انداختند و دو یا سه بار مورد توهین‌های شدید قرار گرفت.

این روحانی اصولگرا افزود که برخی از رانندگان تاکسی سوارش نمی‌ کنند و اینکه یک بار راننده تاکسی او را پیاده کرد و به او گفت که به آخوندها اجازه سوار شدن نمی دهد.

روحانی

زائری نوشت: «کسانی که با راننده و محافظ می آیند و می روند هیچ گاه پاسخگو نیستند! جوان راننده سه بار تاکید کرد که من آخوند سوار نمی کنم!».

وی اضافه کرد: «کسانی که باید بفهمند و بدانند، آیا از این میزان تنفر و کینه رو به افزایش و بحران‌آفرین که سال‌ها هشدارش را داده بودیم حتی اندکی باخبر هستند؟ خیر.»

به نوبه خود، محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه، تأیید کرد که بسیاری از روحانیون با لباس های غیرنظامی و نه با لباس روحانیت به بازارها می روند، زیرا مردمان به آنها متلک یا فحش می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد