فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

اظهارات متناقض وزیر بهداشت درباره موج ششم کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

در حالی که بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت اعلام کرده بود که احتمالاً موج ششم کرونا در ماه آبان آغاز می شود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تأیید کرد که این موج واقعا در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

موج ششم کرونا

شب دیروز، سه‌شنبه ۲۷ مهرماه، پرویز یزدان‌پناه، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از آغاز ششمین پیک ویروس کرونا در شهرهای بویراحمد، کهگیلویه، دنا و چرام خبر داد.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد که مردم از شرکت در تجمعات خودداری کرده واکسیناسیون باید در اسرع وقت انجام شود تا تعداد بیماران و مرگ و میر کاهش یابد.

به نوبه خود، مهرزاد لطفی، مهرزاد لطفی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأیید کرد که افزایشی شدن آمار مراجعه به مراکز شانزده ساعته در شهرهای‌ استان فارس، هشداری برای آغاز موج ششم کرونا در این استان می داند.

اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در تضاد با اظهارات وزیر بهداشت است که تأیید کرد آغاز ششمین پیک کرونا در کل جهان ممکن است در ماه آبان باشد.

در حالی که پزشکان مبنی بر عدم وجود تخت در اتاق های مراقبت های ویژه و نبود تجهیزات و داروها تاکید کردند، وزیر بهداشت اظهار داشت که کشور آمادگی کامل برای مقابله با کرونا در موج ششم را دارد.

عین‌اللهی همچنین تاکید کرد که اکنون بیمارستان ها از نظر دارویی و دستگاه تنفسی آماده هستند تا بتوانند با این بیماری مبارزه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد