فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

سوددهی ۸۹۱ میلیون دلاری سریال کره‌ای «بازی مرکب»

کارشناسان و منتقدان فیلم و تلویزیون نشان دادند که برآوردهای اولیه نشان می دهد سریال کره‌ای «بازی مرکب» سودهای هنگفتی را برای نتفلیکس به ارمغان آورده است و به حدود یک ۸۹۱ دلار رسیده است.

سریال کره‌ای بازی مرکب

گزارش ورایتی توضیح داد که درام کره ای «بازی مرکب»، که به بزرگترین نمایش در تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است، به زودی سود هنگفتی را برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

  • دانلود کردن و به اشتراک گذاشتن داده‌ها

نتفلیکس ۲۱,۴ میلیون دلار برای ساخت این سریال ۹ قسمتی پرداخت که چهار هفته پیش پخش شد. و آنها برآورد رسانه های فاش شده از شرکت را تایید کردند که نتفلیکس ۴۰ برابر درآمد ۸۹۱ میلیون دلاری این سریال را بدست می آورد.

جمعه گذشته، نتفلیکس یکی از کارکنان خود را به دلیل دانلود کردن و به اشتراک گذاشتن داده های داخلی شرکت اخراج کرد که برخلاف سیاست های داخلی شرکت است. داده های فاش شده شامل درآمد شرکت از نمایش سریال کره‌ای «بازی مرکب» و استندآپ جدید «دیو شاپل» است.

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که در ۲۳ روز اول از پخش سریال کره ای در ۱۷ سپتامبر، ۱۳۲ میلیون خانوار این سریال را حداقل به مدت دو دقیقه تماشا کردند و اینکه و ۶۶ درصد یا ۸۷ میلیون خانوار کل سریال را دیدند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد