فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

دلیل مخفیانه نرفتن رئیسی به نیویورک + ویدیو و عکس

کاربران رسانه های اجتماعی در مورد دلیل مخفیانه و واقعی نرفتن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی، به نیویورک علیرغم سفر سفر خود به چند کشور دیگر تعجب و سوال کردند. 

نماینده ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرده بود که سخنرانی رئیس جمهور ایران به دلیل ویروس کرونا و اقدامات احتیاطی به صورت مجازی است.

نرفتن رئیسی به نیویورک، برخی از سوالات را در مورد دلیل واقعی امتناع از شرکت در جلسات مجمع عمومی سازمان ملل متحد، علیرغم سفر وی به چندین کشور در دوره گذشته، ایجاد کرده است!.

کاربران رسانه های اجتماعی گفتندکه صبح پنج‌شنبه گذشته، ۲۵ شهریور، ابراهیم رئیسی برای حضور در اجلاس شانگهای به تاجیکستان سفر کرد.

  • وحشت رژیم و مقامات خود از سفر به نیویورک
نمایشگر ویدیو
00:00
00:56

این در حالی که روزنامه دولتی “جهان صنعت” به علت مخفیانه و اصلی وحشت رژیم و مقامات خود از سفر به نیویورک را بازتاب داد و نوشت: «نرفتن رئیس‌جمهور به اجلاس سالانه مجمع عمومی سبب شده که موضوع موانع حقوقی برای ایفای نقش او در عرصه بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

گزارش روزنامه جهان صنعت اضافه کرد: «می‌دانیم اتحادیه اروپا و آمریکا، ابراهیم رئیسی را به‌خاطر مسائل حقوق‌بشری و آبان ۹۸ تحریم کرده‌اند».

شایان ذکر است تعدادی از سناتورهای جمهوری خواه در ایالات متحده از جو بایدن، رئیس جمهور، خواسته اند اجازه ورود رئیسی به خاک آمریکا را ندهد.

شایان ذکر است تعدادی از سناتورهای جمهوری خواه در ایالات متحده از جو بایدن، رئیس جمهور، خواسته اند اجازه ورود ابراهیم رئیسی به خاک آمریکا را ندهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد