فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

دستگیری ۷ ایرانی با محموله بزرگ هروئین در هند

رسانه های هندی از توقیف یک قایق با محموله بزرگ هروئین و دستگیری هفت مسافر ایرانی در آبهای گجرات هند خبر دادند.

محموله بزرگ هروئین

رسانه های هندی گفته بودند که در عملیاتی مشترک شامگاه دیروز، یکشنبه ۲۹ شهریور، نیروی مرزبانی و پلیس ضدتروریسم یک قایق ایرانی با ۷ مسافر حامل ۳۰ تا ۵۰ کیلوگرم هروئین را توقیف کردند.

رسانه ها همچنین توضیح دادند که محموله قایق بزرگ بوده و ارزش هروئین آن به حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار روپیه، یعنی مساوی با ۲۰ تا ۳۵ میلیون دلار، رسیده است.

منابع نیروی مرزبانی و پلیس ضدتروریسم هند اعلام کردند که این قایق ماهیگیری با هفت سرنشین ایرانی و با محموله بزرگ هروئین وارد آبهای سرزمینی هند شده است. آن منابع آگاهی توضیح دادند که همه آنها دستگیر و برای بازجویی به بندر گجرات منتقل شدند.

 به نوبه خود، افسر ستاد ضد تروریسم هند، هیمانشو شوکلا، در مورد این خبر صحبت کرد و گفت: «عملیات بر اساس اطلاعاتی به دست آمده، مبنی بر اقدام به قاچاق هروئین از طریق راه‌ دریایی، صورت گرفت».

شایان ذکر است که سایت اطلاع‌رسانی دولت هند پیش‌تر در ۴ فروردین ۹۹، از بازداشت ۹ ایرانی در آب‌ های سواحل گجرات و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم هروئین خبر داده بود.

بر اساس گزارش رسانه های هندی، بندر گجرات در سال های اخیر به محلی برای انتقال قاچاق مواد مخدر از پاکستان به ایران تبدیل شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد