فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

مردم دهستان قروچای جنازه پدر رامین حسین پناهی را از نیروهای امنیتی پس گرفتند

پس از مرگ میرزا حسین پناهی ، پدر رامین حسین پناهی زندانی سیاسی شد که سه سال قبل اعدام شد، مردم روستای دهستان قروچای جنازه وی را از نیروهای امنیتی پس گرفتند و در زادگاه خود به خاک سپردند.

مردم دهستان قروچای جنازه پدر رامین حسین پناهی را از نیروهای امنیتی پس گرفتند، و خودشان دفن کردند

 مردم روستای دهستان قروچای جنازه پدر رامین حسین پناهی را از نیروهای امنیتی پس گرفتند و در زادگاه خود به خاک سپردند.

امجد حسین پناهی ، برادر رامین ، برای اولین بار شامگاه چهارشنبه ۲۴ شهریور اعلام کرد که ماموران امنیتی جنازه پدرش پدرش را ربوده و قصد دفن شبانه او را دارند.

او بعدا نوشت که مردم این روستای جنازه پدرش را پس گرفتند.

ممانعت مردم دهگلان از دفن مخفیانه پیکر پدر رامین حسین‌پناهی

ساکنان دهگلان با حضور به موقع در قبرستان از دفن پیکر پدر رامین حسین پناهی توسط ماموران جلوگیری کردند و خودشان طی مراسمی کوتاه دفن کردند.

ساعت۲۲ چهارشنبه ۲۴ شهریور ، ماموران وزارت اطلاعات در سنندج پیکر خالو میرزا را از بیمارستان توحید سنندج دزدیدند و بدون هیچ گونه رضایت و حتی به مسجد جامع در روستای قروچیای سنندج منتقل کردند. تا در تاریکی شب و بدون مشارکت مردم به خاک بسپارند.

بر اساس اعلام درگذشت پدر رامین حسین پناهی ، مراسم تشییع پیکر خالومیرزا امروز پنجشنبه 25 شهریورماه در زادگاهش قروچیا برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد