فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

در یک هفته، سقوط ۷ درصدی قیمت نفت خام

قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب برای هفتمین جلسه متوالی کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود در سه ماه گذشته رسید.

قیمت نفت خام

گزارش سی‌ان‌بی‌سی نشان داد که در پایان معاملات دیشب، با مداد امروز شنبه ۳۰ مرداد، ارزش هفتگی نفت خام بیش از ۷ درصد کاهش یافت.

سی‌ان‌بی‌سی نشان داد که  قیمت نفت برای هفتمین جلسه متوالی تا پایان روز کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود در سه ماه گذشته رسید.

کارشناسان اقتصاد اعلام کرد که قرنطینه و محدودیت های ترافیکی در بسیاری از کشورها به دلیل شیوع دلتا کرونا دلیل تضعیف تقاضای سوخت است.

از سوی دیگر، کارشناسان می گویند که افزایش ارزش دلار و رسیدن به بالاترین حد خود در ۹ ماه گذشته، باعث کاهش تقاضای نفت برای دارندگان ارزهای غیردلاری شده است.

سی‌ان‌بی‌سی به نوبه خود اعلام کرد که قیمت هر بشکه نفت برنت با ۲,۱۴ درصد کاهش به ۶۵,۰۳ دلار در هر بشکه رسیده است.

سی‌ان‌بی‌سی همچنین اشاره کرد که قیمت پیش خرید هر بشکه نفت خام نیمه سنگین آمریکا با ۲,۲۶ درصد کاهش به ۶۲,۲۵ دلار رسیده است.

شایان ذکر است که کاهش قیمت نفت خام ادامه می یابد زیرا ژاپن، کره جنوبی، مالزی، فیلیپین، ویتنام و تایلند به دلیل افزایش تعداد موارد کرونای دلتا وضعیت اضطراری خود را تمدید کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد