فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

قتل هولناک دختر ۵ ساله توسط پدرش در مشهد

در چند روز گذشته ، مردی 35 ساله در مشهد با خوراندن قرص متادون و بریدن رگ های دست دختر 5 ساله اش را کشته است. وی در پی این اقدام دست به خودکشی زده و به بیمارستان منتقل شد.

دختر

قتل هولناک دختر ۵ ساله توسط پدرش در مشهد

قتل هولناک دختر ۵ ساله، مردی 35 ساله در مشهد با خوراندن قرص متادون و بریدن رگ های دست دختر 5 ساله اش را کشته است.

تحقیقات پلیس نشان داد پس از تزریق مقدار زیادی شربت متادون به فرزندش، ، شاهرگ او را با تیغ اصلاح زده است تا از مرگ وی مطمئن شود اما فرزند او قبل از آن جان خود را از دست داده بود.

جزییات این حادثه

براساس این خبر ، بوی شدید گاز پسر جوان را به سوی واحد آپارتمانی در خیابان شقایق ۱۷ کشاند.

او که احساس بوی بنزین از خانه برادرش در طبقه همکف را احساس کرده بود ، بلافاصله وارد خانه شد و وضعیت غیرمعمول خانه را دید ، به طرف شیر های گاز دوید و سه شیر گاز را بست که به شدت گاز شهری از آن بیرون می زد.

او نگاهی به درون تک اتاق واحد آپارتمانی انداخت ، جسد برادر و برادرزاده اش را که روی زمین افتاده بودند دید ، وحشت کرد و با نگرانی وارد اتاق شد.

او فرانک پنج ساله را در آغوش گرفت و به حیاط خانه دوید شاید با رسیدن اکسیژن به دخترک از مرگ نجات یابد اما وقتی دید که فرانک کوچک حرکتی ندارد ، ماجرا را به 110 پلیس گزارش داد.

نامه قاتل فرانک کوچولو

دقایقی بعد ، نیروهای امدادی اورژانس 115 در حالی که گروهی از نیروهای تحقیقاتی پلیس اسپاد به محل حادثه می رفتند ، به نوید (جاده کشف) رسیدند. وقتی نیروهای امدادی و پلیس وارد واحد آپارتمان شدند ، مشخص شد که کودک پنج ساله یک ساعت زودتر فوت کرده است اما پدر 35 ساله هنوز نفس می کشد. جسد نیمه جان فراز بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل شد و چند نسخه خطی از وی شرح چگونگی وقوع آن را داد.

در بخشی از پیام خود نوشت: “من فراز هستم و فرزندم را با حدود 20 سی سی متادون کشتم ، زیرا مادرش ما را تنها گذاشت و از خانه فرار کرد و به شهر نوده رفت! به او گفتم بچه من وابستگی عجیبی به تو دارد و بدون تو نمی تواند نفس بکشد، اگر نباشی دق می کند! اما او ول کرد و رفت”.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد