فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

پدر یکی از کشته‌شدگان آبان۹۸، به جرم دادخواهی به حبس، تبعید و ممنوع‌ الخروجی محکوم شد

دادگاه انقلاب منوچهر بختیاری، پدر پویا بختیاری، یکی از کشته‌شدگان آبان۹۸، را به جرم دادخواهی به ۳ سال و نیم زندان محکوم شد.

دیروز، جمعه ۲۵ تیر، دادگاه انقلاب منوچهر بختیاری را که ۷۵ روز پیش بازداشت شده بود به سه سال و نیم حبس، دو سال و نیم تبعید و دو سال ممنوع الخروج را محکوم کرد.

پس از ۷۵ روز بازداشت، روز پنج‌شنبه ۲۴ تیر، منوچهر بختیاری اجازه یافت تا با خانواده و همسرش تماس بگیرد و طی این تماس حکم زندان و انتقال وی به زندان کرج را اعلام کرد.

در این تماس بختیاری گفت دادگاه انقلاب وی را به سه سال و نیم حبس، دو سال و نیم تبعید و همچنین دو سال ممنوعیت خروج از کشور به جرم دادخواهی است.

◊    نظام اختناق، فساد، سرکوب‌گر و تبهکار

وی افزود که دادگاه اجازه دفاع از خود را نداد، مانع رسیدن وی به وکیل خود شد و با چشمان بسته یک روز او را به دادگاه انقلاب برده‌‌ اند.

پدر پویا بختیاری اظهار داشت که تنها جرم وی دادخواهی از خون فرزندش که یکی از  کشته‌شدگان آبان۹۸ بوده است؛ وی تأکید کرد که رای دادگاه انقلاب را ناعادلانه می داند و آن را قبول ندارد.

بختیاری افزود که وی به رئیس دادگاه گفت: «شما من را از اجازه دفاع و امکان گرفتن وکیل نداده‌اند و همه چیز محروم کرده‌‌اید».

وی اضافه کرد: «نظام جمهوری اسلامی نظام اختناق، فساد، سرکوب‌گر و تبهکار است که پدری داغدیده را به‌جای همدردی به شش سال زندان و تبعید محکوم کرده است. اینها دم از عدالت علی می‌زنند در صورتی که همه این ادعاها دروغی بیش نیست و سر مردم ایران را کلاه گذاشته‌اند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد