فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

قیام مردم خوزستان؛ مصطفی نعیماوی اولین کشته شده در تظاهرات

امید صبری پور ، سرپرست سرپرست فرماندارى شادگان ، تأیید کرد که یک جوان ۳۰ ساله در جریان تظاهرات اعتراضی علیه بحران آب این شهر بر اثر تیراندازی کشته شده.

قیام مردم خوزستان

مصطفی نعیماوی اولین کشته شده در تظاهرات

مصطفی نعیماوی اولین کشته شده در تظاهرات؛ مردم شادگان شامگاه ۲۵ تیر زمانی اعتراضات‌ شان را شروع کردند که مصطفی نعیماوی جوان ۲۶ ساله شهرشان در میان شان بود.

اما صبح روزروز ۲۶ تیرماه ، در حالی که جوانان و نوجوانان شادگان از تشنگی و بی آبی مردم شان می کردند ، گلوله های نیروهای سینه مصطفی را هدف قرار داد.

گزارش شد ، صبح شنبه ، ۲۶ تیرماه ، در دومین روز اعتراضات در تعدادی از شهرهای استان خوزستان ، علیه خشکسالی ، قطع آب و عدم دسترسی شهروندان به آب آشامیدنی سالم ، یک جوان شادگانی توسط نیروهای امنیتی به ضرب گلوله کشته شد.

نام ا این جوان معترض مصطفی نعیماوی است که ۲۶ ساله است. وی ساکن منطقه عباس آباد در شهرستان شادگان است.

طبق گزارش های محلی ، مصطفی در اثر اصابت دو گلوله به ناحیه سینه جانش را از دست داد. گزارش های اضافی نشان می دهد که کودک دیگر بر اثر شلیک گلوله و گاز اشک آور توسط مأموران به شدت زخمی شده است.

قیام مردم خوزستان

براساس گزارش های منتشر شده در شبکه های اجتماعی ، اعتراضات به کم آبی در شهرهای استان خوزستان در روز جمعه ۲۵ تیرماه برای دومین روز متوالی ادامه داشت.

در همین حال ، استاندار خوزستان ، ساعاتی پیش ، گزارش ها و فیلم های اعتراضات پنجشنبه شب این استان را جعلی توصیف کرد.

با این حال ، گزارش ها حاکی از آن است که برای دومین روز متوالی ، تجمع های اعتراضی در شهرهای اهواز ، سوسنگرد ، کوت عبدالله و شادگان برگزار شده است.

تصاویرى از اعتراضات مردم سوسنگرد در شبکه های اجتماعی پخش شد که در آن تظاهرکنندگان شعارهایی مانند “آب ، آب ، شط تشنه است” و “من تشنه‌ام” را سر دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد