فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

رئیسی “قاضی مرگ” در اولین نشست خبری: من خودم را خادم همه مردم می دانم!!

امروز، دوشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۲، اولین نشست خبری ابراهیم رئیسی، رییس جمهور جدید ایران “قاضی مرگ” با حضور رسانه برگزار شد.

رئیس جمهور که ​​در قتل بسیاری از زندانیان سیاسی و در زندان بسیاری از جوانان ایرانی مخالف دولت مشارکت داشت، برنامه های خود را برای اصلاح اقتصاد با اعتماد به منابع انسانی، به ویژه جوانان اعلام کرد!.

رئیسی در سخنرانی خود به مخالفان ایرانی هشدار داد و گفت: «انشاالله در روز آغاز کار دولت اعلام خواهیم کرد تمام بسترهای فساد زا و بسترهایی که ایجاد رانت می کند باید از بین برود».

هشدار رئیسی، علیرغم اظهارات قبلی وی درباره آزادی عقیده و دموکراسی بود، باعث جنجال در شبکه های اجتماعی درباره اظهارات متناقضی خود شد.

♦   نمی خواهم رئیس جمهور آمریکا را ملاقات کنم

وی همچنین در مورد شغل خود به عنوان رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: «تمام اقدامات من در دستگاه قضایی، دفاع از حقوق بشر و دفاع از حقوق انسان بود. چون من خودم را خادم همه مردم می دانم».

به نوبه خود، شهروندان ایران این جمله را کمیک دانستند زیرا رئیس جمهور جدید به عنوان “قاضی مرگ” در ایران پس از دست داشتن در اعدام بسیاری از مخالفان ایرانی مشهور است.

رئیسی در اولین نشست خبری همچنین در مورد احتمال دیدار با رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن، صحبت کرد. و به سوالی پاسخ داد که مبنی براینکه آیا حاضر به دیدار با رئیس جمهور آمریکا هستید، گفت: خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد