فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

۲۳۱ کنشگر مدنی و سیاسی در ایران از مردم خواستند در تحریم انتخابات «هم‌آوا» شوند

۲۳۱ کنشگر مدنی و سیاسی در ایران از مردم خواستند در تحریم انتخابات  «هم‌آوا» شوند، 231۲۳۱ کنشگر مدنی و سیاسی در ایران از مردم خواستند در تحریم انتخابات  «هم‌آوا» شوند،  فعال مدنی و سیاسی از 50 شهر و 25 استان ایران با انتشار  نامه‌ای خطاب به مردم ایران ، انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 را “نمایش” توصیف کردند و خواستار تحریم آن شدند “حکومت ضدمردمی تداوم نیابد”.

۲۳۱ کنشگر مدنی و سیاسی در ایران از مردم خواستند در تحریم انتخابات  «هم‌آوا» شوند

231 فعال مدنی و سیاسی از 50 شهر و 25 استان ایران با انتشار  نامه‌ای خطاب به مردم ایران ، انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 را “نمایش” توصیف کردند و خواستار تحریم آن شدند “حکومت ضدمردمی تداوم نیابد”.

امضا کنندگان این نامه ، که شامل اسامی افراد از طیف های مختلف سیاسی و مدنی ، اقلیت های مذهبی و بازماندگان اشکال مختلف ظلم در ایران است ، از این عنوان برای نامه خود استفاده کرده‌اند:  “هم‌آوا برای تحریم انتخابات خرداد ۱۴۰۰ و و گذر خشونت‌پرهیز از جمهوری اسلامی به حکومت مردم ، توسط مردم و برای مردم.”

در این پیام ، امضا کنندگان خود را به عنوان نمونه ای از “رنگین کمان ملت ایران ، مخالفان ، باورها و ادیان ، تیره‌ها و تبارهای گوناگون ایرانی ، استانها ، شهرها و روستاهای مختلف کشور” معرفی کردند که مانند میلیون ها نفر ایرانی ها شهروندان “قربانیان فساد و خشونت و ناکارآمدی ولایت فقیه ، قانون اساسی بسته و دیکتاتوری حاکم شده‌اند.

هدف از تحریم انتخابات 1400؟

هدف از تحریم انتخابات 1400 در این نامه به عنوان انتقال خشونت آمیز و صلح‌جویانه از نظام  ولایت فقیه به منظور دستیابی به “قانون اساسی دموکراتیک و سکولار مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر” ذکر شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران قرار است در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود. در همان زمان ، با ثبت نام بیش از 40 شخصیت برجسته سیاسی ، به دلیل نارضایتی عمیق از عملکرد ، فضای انتخابات همچنان سرد توصیف می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد