فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

یکی از از چهره‌های جنبش سبز خواستار تحریم انتخابات ریاست جمهوری شد

ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی و یکی از چهره‌های جنبش سبز، با صدور بیانیه ای خواستار “تحریم فعال” انتخابات ریاست جمهوری ایران شد.

انتخابات ریاست جمهوری

قدیانی در بیانیه خود که دیروز، سه‌ شنبه ۲۱ اردیبهشت، صادر شد، اشاره کرد که بسیاری از نامزدهای انتخابات شورای شهرداری واجد شرایط نیستند.

این فعال سیاسی از تصمیمات اخیر شورای نگهبان در ایران، که شامل شرایط جدیدی برای ثبت نام نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری است، انتقاد کرد.

وی در بیانیۀ خود همچنین پرسید: «آیا دولت روحانی توانسته یا می‌تواند مانع این قبیل قانون‌شکنی‌ها و ظلم‌های آشکار و زیر پا گذاشتن حقوق مردم شود؟»

◊     حذف منتقدان و مخالفان جمهوری اسلامی

قدیانی در بیانیه خود رئیس جمهور جمهوری اسلامی را “رییس دفتر یا تدارکات‌چی ولی‌ فقیه” توصیف کرد.

وی تأکید کرد که رئیس جمهور ایران نمی تواند رویه‌ های مخربی را که نهاد ولایت‌ فقیه در کشور وضع کرده است تغییر دهد و آزمون سالیان، گواه این ادعاست.

فعال سیاسی جنبش سبز گفت: «تغییر شرایط مردم ایران در حال تغییر در روابط و ساختارهای اقتدارگرایانه است».

وی افزود: «بنابراین، نباید به رژیم استبداد دینی اجازه داده شود که مشروعیت خود را با ارائه آن به انتخابات قانون گذاری کند».

شایان ذکر است که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران قرار است در ۲۸ خرداد برگزار می شود، در شرایطی که شورای نگهبان بسیاری از منتقدان و مخالفان جمهوری اسلامی را پس از نامزدی آنها کنار گذاشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد