فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

تزریق خواهر نماینده رهبر ایران به جای پاکبانان علی‌آبادکتول

تزریق واکسن های کرونا هنوز تحت فشار و فساد است، زیرا خواهر نماینده رهبر ایران به جای کارگران و پاکبانان علی‌آبادکتول واکسن را دریافت می کند.

نماینده رهبر

اطلاعات و گزارش های مربوط به موضوع تخلفات واکسیناسیون پاکبانان در شهرداری علی‌آبادکتول نشان داده است که نام های جدیدی از مسئولان و مدیران شهرداری در لیست واکسیناسیون کرونا وجود دارد.

این لیست شامل نام یک پیمانکاری “أکرم حسینی” خواهر امام جمعه بندرگز، در لیست پاکبانان شهرداری بود.

گزارش ها حاکی از آن بود که اکرم حسینی و جمالی، یک زوج متاهل که واکسن پاکبانان را دریافت کرده اند. اما پس از بررسی ها مشخص شد که آنها مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکتی خصوصی به نام “سبزاندیشان طاویر” هستند.

◊     هدر رفتن و فاسد شدن واکسن‌ها 

شایان ذکر است که اکرم حسینی، خواهر ابوالفضل حسینی که نماینده رهبر ایران و امام جمعه شهرستان بندرگز در استان غربی گلستان است.

در حالی که شرکت خود، سبزاندیشان طاویر یک شرکت پیمانکاری و بخش خدمات خصوصی در شهرداری است.

شرکت خصوصی این دو نفر در مرداد ماه سال ۱۳۹۸  تنها چند روز پیش از برگزاری یک مناقصه در “فضای سبز” تاسیس شد.

سپس این شرکت در مناقصه “امور خدمات شهری” در سال ۹۹ شرکت کرد و با شهرداری قرارداد بست.

براساس این گزارش، نامهای ۴ نفر دیگر از جمله  ایوب حسینی و اکرم شکی، معاون خدمات شهری و مسئول امور قراردادهای شهرداری در لیست پاکبانان علی‌آبادکتول قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد