فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

فائزه هاشمی: «در انتخابات ریاست جمهوری رای نمی‌دهم‎»

فائزه هاشمی رفسنجانی گفت که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رای نخواهد داد و پیشنهاد محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران، برای شرکت در این انتخابات و تصدی سمت معاون اول را قبول نکرد.

انتخابات ریاست جمهوری

دیروز، سه شنبه ۲۴ فروردین، فائزه هاشمی با شرکت در انتخابات در برنامه “کلاب‌هاوس” نظرات خود را در مورد انتخابات ۱۴۰۰ در ایران بیان کرد.

در زمانى که برگزارکنندگان برنامه گفتند که حداقل ۱۶۰۰۰ نفر در گفتگو با خانم فائزه شرکت داشتند که ۶ ساعت به طول انجامید.

  • شرکت نکردن به مثابه یک استراتژی است

 دختر چهارمین رئیس‌جمهور ایران در بخشی از گفتگو از حسن روحانی انتقاد کرد و گفت: «حتی اگر برادرم محسن هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باشد، در آن شرکت نمی کنم و رای نمی دهم».

وی افزود: “مشارکت نکردن من در این انتخابات به دلیل عدم صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان نیست، اما این اعتراض به اصلاح‌طلبان و اصولگران است که برای ماندن در قدرت ویژگی های اصلاح را کنار گذاشته اند».

خانم فائزه همچنین از سیستم قضایی و دستگیری فعالان سیاسی در این ایران انتقاد کرد و وی گفت که آقای ابراهیم رئیسی باید پرونده های زندانیان سیاسی را بررسی کرده و آنها را آزاد کند زیرا بازداشت آنها نقض قانون اساسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد