فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

جزئیات تازه از سند همکاری ایران و چین

جزئیات تازه از سند همکاری ایران و چین، محمود نبویان ، نایب رئیس کمیته اصل 90 مجلس ایران با اشاره به جزئیات سند همکاری 25 ساله بین ایران و چین ، گفت که با توجه به اینکه حاکمیت فضای مجازی “از دست ما خارج است” ، برای ما بسیار مهم است که که با همکاری با چینی‌ها بتوانیم بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم.

ایران و چین

با همکاری با چینی‌ها بتوانیم بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم

نایب رئیس کمیته اصل 90 مجلس ایران با اشاره به جزئیات سند همکاری 25 ساله ، گفت که با توجه به اینکه حاکمیت فضای مجازی “از دست ما خارج است” ، برای ما بسیار مهم است که که با همکاری با چینی‌ها بتوانیم بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم.

وی در مصاحبه ای که امروز یکشنبه در خبرگزاری مهر منتشر شد ، به استفاده از سلطه الکترونیکی و “موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی و پست الکترونیکی” به عنوان موضوعات مورد بحث اشاره کرد و گفت که در تولید “تبلت ، لپ تاپ ها و تلفن های همراه “و در زمینه هوش مصنوعی. ما می توانیم با چین کار کنیم.

سند همکاری بین چین و ایران شامل 9 ماده و 3 ضمیمه است

به گفته آقای نبویان ، سند همکاری بین چین و ایران شامل 9 ماده و 3 ضمیمه است که شامل “اهداف اساسی” ، “جزئیات همکاری” بین دو کشور و “جزئیات زمینه های همکاری” است.

پیش از این ، مقامات وزارت امور خارجه ایران به رئوس مطالب این سند مراجعه کرده و در مورد وجود سه ضمیمه سند پیوست توضیحی نداده بودند.

به گفته آقای نبویان ، ایران همچنین متعهد شده است “گاز چین و پاکستان را تا آنجا که می تواند تأمین کند”.

توسعه بنادر ایران ، ایجاد “خط راه آهن زیارتی بین ایران ، عراق و سوریه” ، تولید ماشین با همکاری ایران و چین “در مناطق آزاد و خصوصی” و همکاری در زمینه های دفاعی و نظامی. موارد ذکر شده توسط این نماینده مجلس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد