فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

ترس از اسراییل بزرگترین دغدغه جمهوری اسلامی : انتقال تاسیسات هسته‌ای رژیم ایران به مناطق مرزی از بیم حملات هوایی اسرائیل

به گزارش منابع الحدث، سپاه پاسداران ایران از بیم حملات هوایی اسرائیل یا عملیات خرابکارانه، تاسیسات فردو و بخشی از تاسیسات اراک را به تونل‌های زیرزمینی مناطق مرزی با آذربایجان و ترکمنستان منتقل کرده است.

احیای «قلب هسته‌ای» ایران/ وقتی بمب ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا هم حریف «فردو»  نشد!

منابع آگاه به الحدث گفتند که علی خامنه‌ای رهبر نظام تصمیم به این انتقال را گرفت و دستور تشدید حفاظت از شماری از دانشمندان هسته ای توسط یگان ویژه حفاظت سپاه پاسداران و انتقال خانواده هایشان را به شهرهای کوچک کوهستانی را صادر کرده است.

این منابع خاطرنشان کردند که روند انتقال برنامه هسته ای به زیرزمین در دو ماه گذشته انجام شده و ماهواره ها آن را ثبت کرده اند.

این منابع همچنین انتقال بخش بزرگی از برنامه موشکی ایران به کرج و کوه‌های گرگان و نیز انتقال بخشی از سکوهای پرتاب موشک به کوه‌های مریوان را تأیید می‌کنند.

درهمین راستا ١٠ تونل زیرزمینی نزدیک سرپل ذهاب حفر شده که حدود ١٠٠ موشک زمین به زمین در آن‌ها پنهان شده است.

این موشک‌ها در نزدیکی مرز با عراق استقرار داده شده‌اند که علاوه بر امکان هدف قرار دادن عمق اسرائیل، نزدیکترین نقطه پرتاب موشک، در صورت هدف قرار دادن سایت‌های آمریکایی در عراق یا سوریه است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد