فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

عضو ستاد کرونا در تهران: ما حتی قادر به کنترل اپیدمی نبودیم

پیش از این ، یک مقام وزارت بهداشت درباره شکستن زنجیره شیوع کرونا در ایران صحبت کرده بود.  وی گفت: "ما حتی قادر نبودیم اپیدمی را به اندازه کافی برای کنترل آن کاهش دهیم ، چه برسد به قطع زنجیره انتقال را قطع کنیم».

از سوی دیگر ، مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا ، گفته بود که سیاست های اعمال شده توسط وزارت بهداشت و همکاری عمومی "زنجیره کرونا را قطع کرده است".

آقای سوری این ادعاها را تکذیب کرد و گفت که آنها "کاملاً اشتباه" هستند و زنجیره انتقال کرونا در ایران "همچنان باز است".

 آمارهای رسمی وزارت بهداشت 

طبق آمارهای رسمی وزارت بهداشت ، تعداد قربانیان کرونا در ایران اکنون به 50310 نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران ، سیما سادات لاری ، در گزارش روزانه خود درباره آمار رسمی کرونا در ایران روز یکشنبه ، 6 دسامبر ، اعلام کرد که 294 نفر یک شب بر اثر بیماری کرونا در ایران جان خود را از دست دادند.

همچنین از شناسایی 11561 بیمار جدید خبر داد و طبق آمار رسمی ، تعداد کل بیماران کرونا در ایران به 1040547 نفر رسید.

آمار رسمی کرونا در ایران ، که وزارت بهداشت روزانه منتشر می کند ، مورد سوالات جدی منابع مستقل قرار گرفته است ، به طوری که تعدادی از معاونان و شورایاران شهر نسبت به صحت آن ابراز تردید می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد