فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

شناسایی بیش از ده هزار بیمار کرونایی در کشور طی ۲۴ ساعت

وزارت بهداشت ایران روز سه‌شنبه بیان کرد ازدیروز تا امروز، ۴۵۳ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کووید-19 جان باختند و تعداد رسمی قربانیان این ویروس در ایران به ۳۹ هزار و ۲۰۲ تن رسید.

به گزارش روز سه‌شنبه، ۲۰ آبان، ، سخنگوی وزارت بهداشت ایران همچنین اظهار داشت طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ هزار و ۳۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-19 نیز شناسایی شد که ۳۰۸۸ تن از آنها در مراکز درمانی نقاط متفاوت کشور بستری شدند.

بنابر گفته سیما لاری، آمار رسمی مبتلایان به کووید-19 در ایران تا ظهر امروز، ۷۰۳ هزار و ۲۸۸ نفر است.

همچنین ۵۵۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایران در وضعیت سخت این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

خسته‌ شدن پرسنل آرامستان‌ها در کنار کادر درمان

آمار جان‌باختگان کرونا در کشور در هفته‌های گذشته به شدت افزایش یافته و مقام‌های مسئول از خسته‌ شدن پرسنل آرامستان‌ها در کنار کادر درمان خبر دادند.

در همین زمان خانم لاری تصریح کرده،، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد