فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

کرونا در کشور؛ آمار کل جان‌باختگان از ۳۲ هزار نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز شنبه، سوم آبان‌ماه، آمار رسمی قربانیان کووید19 در ایران را طی شبانه‌روز گذشته ۳۳۵ نفر بیان کرد.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان یک هفته است که آمار روزانه جان‌باختگان کرونا در کشور بیش از ۳۰۰ نفر در روز خبر داد

 در همین زمان مسعود مردانی،  عضو ستاد مقابله با کرونا،گفت که «آمار واقعی» کشته‌شدگان کرونا در کشور، دو و نیم برابر آمار دولتی است. تعدادی از نهادهای داخلی و خارجی نیز آمار دولتی ایران را نزدیک به واقعیت نمی‌دانند.

بر اساس آمار امروز وزارت بهداشت تاکنون ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست داده‌اند.

سیما لاری،گفت: در شبانه‌روز گذشته ۵ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید کرونا در شهرهای مختلف کشور شناسایی شده‌اند، بنابراین تعداد کل مبتلایان به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسیده است.

سخت‌گیری‌های زیادی برای جریمه و تذکر به افراد فاقد ماسک 

همزمان با افزایش آمار کرونا در کشور رئیس پلیس پایتخت از سخت‌گیری‌های زیادی برای جریمه و تذکر به افراد فاقد ماسک خبر داد.

به گفته او،‌ «رانندگانی که در خودرو از ماسک استفاده نکنند ۱۰۰ هزار تومان و هر سرنشین هم ۲۰ هزار تومان جریمه خواهد شد و این اعمال جریمه برای تمام خودروها است و فرقی ندارد که خودرو شخصی باشد و یا جزو ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی باشد.»

حسن روحانی، هم روز شنبه، سوم آبان،‌ درباره ماهیت ویروس کرونای فعلی و تفاوت آن با ویروس اسفندماه به نقل از مسئولان وزارت بهداشت و متخصصان اظهار داشت : «ویروس ماه‌های اخیر، ویروس جهش‌یافته اروپایی است که سرعت و قدرت انتقال آن، ۹ برابر شده است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد