فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

کرونا در ایران؛ مجموع جان‌باختگان بیش از ۳۱ هزار

برای چندمین روز متوالی، سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز چهار‌شنبه، ۳۰ مهرماه، آمار رسمی قربانیان کووید19 در کشور را طی شبانه‌روز گذشته بیش از ۳۰۰ نفر و به طور دقیق ۳۱۲ نفر بیان کرد.

در همین زمان مسعود مردانی، عضو ستاد مقابله با کرونا گفت:، «آمار واقعی» کشته‌شدگان کرونا در کشور ، دو و نیم برابر آمار دولتی است. تعدادی از نهادهای داخلی و خارجی نیز آمار دولتی ایران را نزدیک به واقعیت نمی‌دانند.

بر اساس آمار امروز وزارت بهداشت تاکنون ۳۱ هزار و ۳۴۶ بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست داده‌اند.

آمار قربانیان کرونا در کشور روز شنبه گذشته از ۳۰ هزار نفر فراتر رفت، اما رسیدن این عدد به ۳۱ هزار چهار روز بیشتر طول نکشید.

به گفته سیما لاری، دیروز ۵۶۱۶ بیمار جدید کرونا در شهرهای متفاوت ایران شناسایی شده‌اند، بنابراین تعداد کل مبتلایان به ۵۴۵ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است.

از همین سوی عضو شورای شهر تهران روز چهارشنبه،، از تدفین ۱۶۰ نفر در بهشت زهرا در روز دوشنبه هفته جاری به دلیل کرونا خبر داده و اظهار داشته بود: «وضعیت تهران به لحاظ کووید19 به سمت خطرناک شدن پیش رفته و تعطیلی شهر ضرورت دارد.»

 کرونا در جهان

شمار مبتلایان قطعی به کووید19 در جهان روز یک‌شنبه، ۲۷ مهرماه، از ۴۰ میلیون نفر فراتر رفت و شمار مرگ‌ومیرها نیز به بیش از یک میلیون و ۱۱۵ هزار نفر رسیده است.

هند، ایالات متحده، اروپا و آمریکای جنوبی در صدر مبتلایان روزانه به کووید19 قرار دارند. در خاورمیانه ایران رکورددار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد