فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

مرگ ۳۲۲ نفر دیگر؛ شمار رسمی قربانیان کرونا در کشور از ۳۱ هزار نفر گذشت


خانم لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، روز سه‌شنبه ۲۹ مهر آمار رسمی قربانیان کووید19 در ایران طی شبانه روز گذشته را ۳۲۲ نفر بیان کرد.

مسعود مردانی، عضو ستاد مقابله با کرونا نیز اظهار داشت «آمار واقعی» کشته‌شدگان کرونا در کشور ، دو و نیم برابر آمار دولتی است.

بر اساس آمار اعلام شده از طرف وزارت بهداشت که مورد تایید بعضی نهادهای داخلی و بین‌المللی نیست تا کنون بیش از ۳۱ هزار بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست داده‌اند.

خانم لاری اظهار داشته است: در شبانه روز گذشته ۵۰۳۹ بیمار جدید کرونا در شهرهای مختلف ایران شناسایی شده‌اند که تعداد کل مبتلایان را به حدود ۵۴۰ هزار نفر رسانده است.

از میان بیماران شناسایی‌شده جدید، ۲۲۵۴ نفر در مراکز درمانی سراسر ایران بستری شده‌اند.

استان در وضعیت قرمز

به گفته  سیما لاری ، ۲۸ استان در وضعیت قرمز و سه استان هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد