فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

بحرین یک توطئه بزرگ تروریستی سپاه پاسداران را در این کشور خنثی کرد

رویترز خبر داد که: وزارت کشور بحرین بعدازظهرروز یک شنبه ۳۰شهریور بیان کرد یک توطئه بزرگ تروریستی سپاه پاسداران را در این کشور خنثی و درهم شکسته است.

درهم شکسته شدن توطئه تروریستی

گزارش رویترز اضافه کرد : بررسی‌ها و تحقیقات حاکی از این است که عناصر تروریستی رژیم ایران در یک گروه با نام گروهان قاسم سلیمانی سازماندهی شدند.

آنان طرحی را برای انفجار تعدادی از تأسیسات عمومی و امنیتی در بحرین در دست داشتند. علاوه بر این ترور شماری از شخصیت‌های این کشور را آماده کرده بودند.

سرویس‌های امنیتی پس از یافتن یک ماده منفجره در خیابان‌های عمومی در منطقه بودایا، که توسط تروریست‌ها کار گذاشته شده بود، این طرح را خنثی کردند.

اعتراف کردن که دراردوگاه‌های حزب‌الله در عراق آموزش نظامی دیدن

یکی از متهمان اعتراف کرد که دراردوگاه‌های حزب‌الله در عراق آموزش نظامی دیده است.

وی اظهار داشت چندین بار مواد منفجره و مبالغی برای انجام مأموریت خود دریافت کرده است. اما اولین عملیات انفجاری که هدف آن یک ساختمان بود به ‌دلیل نقص فنی در بمبی که قرار بود منفجر شود ناکام ماند.

به گفته است که مقامات حکومتی تهران، پرونده سیاهی در زمینه تروریسم و دخالت درامور دیگر کشورها دارند.

بحرین به عنوان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس مورد طمع ولایت فقیه است. آ‌نان در بحرین با استفاده از برخی عناصر شیعه طرح های تبلیغی و تروریستی خود را پیش می برند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد