فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است
فاطمة على

فاطمة على

خبرگزاری فارس نیوز 24 سرعت و دقت در انتشار اخبار ؛ نگاه تحلیلی به مسائل ایران و جهان ؛ و همه چیز مربوط به ایران شبانه روزی است

کرونا در ایران؛ وضعیت تهران «قرمزتر» شد

ستاد ملی مقابله با کرونا از «قرمزتر» شدن وضعیت شیوع این بیماری در تهران خبر داده است؛ همزمان مقام‌های بعضی شهرستان‌ها در استان‌های دیگر نیز نسبت به تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان‌ها هشدار داده‌اند.

مینو محرز،‌ عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، امروز یکشنبه اظهار داشت : «در حال حاضر با گذشت زمان بیماری کرونا نه‌ تنها کاهش نیافته بلکه وضعیت شهر تهران قرمزتر شده است.»

او به «جهش ویروس کرونا» در خردادماه اشاره کرد و اضافه کرد: «تغییراتی در آن به وجود آمد که موجب مبتلا شدن بسیاری از افراد در اقصی نقاط کشور شد.»

محرز تغییرات متداول این ویروس را موجب سخت‌تر شدن شناسایی و درمان بیماری در شهرهای مختلف ذکر کرد.

همزمان با افزایش شمار مراجعان مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها، مسئولان حوزه بهداشت و سلامت در بعضی استان‌ها، از جمله قم،‌ مرکزی،‌ فارس، لرستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اظهار داشتند ظرفیت مراکز درمانی در برخی شهرستان‌ها تکمیل شده است.

کرونا در ایران؛ وضعیت تهران «قرمزتر» شد

افزایش آمار را در تهران

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران وضعیت تهران را «قرمز و پرخطر» توصیف کرد.

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در تهران، نیز از افزایش ۱۰ درصدی موارد بستری کرونا در بیمارستان‌ها طی چند روز گذشته خبر داده است.

وهمچنین ستاد مقابله با کرونا و سازمان نظام پزشکی به مقام‌های دولت هشدار داده بودند با برگزاری عزاداری‌های محرم،‌ مسافرت‌های همزمان با تعطیلات و بازگشایی مدارس تشدید بیماری اتفاق خواهد افتاد.

اکنون خبرگزاری مهر به نقل از یک استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داده موج سوم در سطح بالاتری از موج دوم در ایران آغاز شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد